En dramatisk natt i Helsingborg! En man har blivit rånad och har nu en skadad hand! Det är helt oacceptabelt! Under fredagsnatten skedde en incident på Möllegränden där en grupp okända gärningspersoner attackerade vår hjälplösa man och stals på hans mobiltelefon.

Polisen larmades om bråk utomhus, och rykten om en krossad ruta spred sig som en löpeld! Ja, en ruta krossades under tumultet, som tillhörde en lokal i närheten. Det här visar hur brottsligheten kan blossa upp när som helst och var som helst!

Den drabbade mannen har nu förts till sjukhus för medicinsk kontroll, och polisen har inlett en utredning om både rån och skadegörelse. Det här är en påminnelse om att vi måste stå enade mot brottslighet! Vi kan inte låta dessa gärningspersoner springa omkring obehindrat!

Vi kräver rättvisa! Vi måste hela tiden sätta press på myndigheterna att agera, att skydda våra medborgare! Ingen ska känna sig osäker när de går ut! Vi behöver mer resurser för polisen, mer säkerhet på gatorna! Vi ska inte låta brottsligheten vinna! Det här är vår stad, och vi står upp för vår trygghet! Det här är en fråga om ansvar, en fråga om att skydda våra värderingar och vår livsstil! Vi ger inte upp, oavsett vad som händer!

-- THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER