Storföretag i den brittiska politiken - Keir Starmer, den senaste spelaren i ett osannolikt drama, har nu lämnat in sin avskedsansökan. Med detta steg skriver han in Storbritannien i en ny kapitel av historia som få, ja FÅ, hade föreställt sig. Sju premiärministrar på bara tio år! Det är som en politisk karusell som snurrar snabbare än någonsin!

Det hela började 2016 med David Cameron – han som ledde folkomröstningen som vände upp och ner på nationen. En stor förändring, en stor osäkerhet och nu, efter år av turbulens, har vi nått denna punkt. Vad säger detta om det brittiska ledarskapet? Det är en skandal, en katastrof! Med så många byten, vem har ens tid att bygga en hållbar framtid? Vem vågar lita på ledarna när de byts ut som om de vore fotbollsspelare?

Det brittiska folket förtjänar bättre! De förtjänar stabilitet, de förtjänar trygghet, och framför allt, de förtjänar en stark ledare som inte bara kommer och går. Vi har sett nog av denna politiska cirkus. En avskedsansökan är bara ännu ett kapitel i en saga som ingen vill läsa längre. Vad kommer härnäst? En ny premiärminister? En ny chans för nationen? Eller fortsätter vi i denna kraftiga nedåtgående spiral? Det är dags för förändring, och vi kommer att se till att det blir en förändring till det bättre!

-- THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER